Blog - 360advertising

Blog

18 august 2020

CELE MAI ÎNTÂLNITE GREȘELI GRAMATICALE

Autocorectorul e prietenul tău și al mesajelor corecte. El îți ușurează treaba și te scapă de stresul exprimării greșite. Însă când vine vorba de discuțiile face […]
2 noiembrie 2021

Ce impact au emoji în comunicarea de brand, în 2021?

Emoji fac cât o mie de cuvinte. Pentru un utilizator de social media, să răspunzi cu 😂😂😂 înseamnă mai mult decât să spui că râzi în […]
5 iulie 2021

Ce preț are crearea unui website în 2021?

Una dintre cele mai frecvente întrebări pe care le auzim de la clienții noștri este: „Cât costă crearea unui site web?” Ne-am gândit să răspundem printr-un […]
9 iunie 2021

Cât costă un logo făcut de profesioniști?

Un logo face diferența între o afacere oarecare și un brand iubit de consumatori. Așa că atunci când iei în considerare un preț de logo, trebuie […]
4 februarie 2021

Wonderland: Publicitatea și Inteligența Artificială

„Nu ai Facebook, nu exiști.” Era un statement valabil și pentru branduri, și pentru indivizi în conversațiile generațiilor digital de prin 2012. Acum, când coexiști pe […]
27 octombrie 2020

Marketing online – Influenceri români, Influence Marketing & Fecioara Maria

Marketing online – De când & Până când? Marketingul online începe să meargă din ce în ce mai mult în direcția relațiilor mai personale și pe […]
15 octombrie 2020
Social Media vs. Real Life

Social Media vs. Real Life: Iluzii, Lack of Confidence & Photoshop Fails

Poate Social Media să înlocuiască realitatea? Și dacă da, cu ce costuri? Știm sau ar trebui să știm că real life nu este nici pe departe […]
3 august 2020

Tik Tok Marketing – Cum să îți promovezi afacerea pe cea mai populară aplicație a momentului?

Tik Tok Marketing – Parte esențială a strategiilor de marketing din 2020. Tik Tok a luat deja cu asalt mediul online, fiind considerată aplicația cu cea […]
7 iulie 2020

Cât costă crearea unui website?

Primii pași în crearea unui site de prezentare Tocmai ce ți-ai început propria afacere, ai idei creative, perfect organizate, o echipă profesionistă și pusă pe treabă. […]
18 martie 2020

Trucuri utile pentru Instagram Stories

Trucuri utile pentru Instagram Stories care te vor transforma într-un adevărat influencer. „WoW! Ce InstaStory cool! Cum ai făcut asta? Îmi zici și mie ce filtru […]
18 martie 2020

Cum să lucrezi eficient de acasă?

Lucrează de acasă eficient și distractiv! În ultimele zile, majoritatea companiilor au luat decizia de a impune lucrul de acasă pentru angajați. Știm că, la prima […]
26 septembrie 2019
Este esențial să folosim corespunzător semnele de punctuație în orice exprimare scrisă.

SEMNELE DE PUNCTUAȚIE ȘI ROLUL LOR ÎN VIAȚA NOASTRĂ

Semnele de punctuație ne pun, uneori, în dificultate și ne fac să ne gândim dacă este bine modul în care le folosim. Mai ales, în situația […]
27 martie 2019

Cum să creezi un profil de client pentru afacerea ta

Crearea unui profil de client este poate cea mai importantă acțiune de marketing pe care o poate întreprinde o afacere. Publicul țintă este centrul activităților departamentului […]
9 februarie 2019

Cele 12 tipuri de reclame pe Facebook

Poate părea simplu să creezi o reclamă pe Facebook. Un click acolo, un click dincolo. Și gata! Clienți din belșug.    Ei bine, chiar și setarea […]
1 februarie 2019

Crearea unui website de succes în anul 2019

Știai că durează aproximativ 50 de milisecunde (0,05 secunde) ca utilizatorii să își formeze o opinie în legătură cu website-ul tău? În acest timp infim utilizatorul […]
21 decembrie 2018

12 acțiuni de marketing: Pregătește-ți afacerea pentru 2019 (checklist)

Parcă în fiecare an, Revelionul ne prinde nepregătiți. Cumva nu reușim nici să ne terminăm toate sarcinile, nici să ne gândim la New Year’s Resolutions, câteodată […]
14 decembrie 2018
marketing integrat ca un puzzle

De ce este necesar să ai o strategie de marketing integrat în 2019?

Nu ai o strategie de marketing integrat? Nici nu știi de ce ai avea nevoie de una? Atunci citește în continuare, pentru a afla de ce lipsa […]
6 noiembrie 2018

Ghid pentru vânzare directă din contul de Instagram

Te-ai gândit că brandul tău trebuie să fie și în atenția utilizatorilor de Instagram, mai ales că o mare parte dintre consumatorii produselor/ serviciilor oferite se […]
18 septembrie 2018

Optimizarea paginii de Facebook în 8 pași

Pentru o interacțiune mai bună cu publicul țintă, dar și pentru menținerea brandului pe primele locuri, este nevoie de optimizarea SEO a paginii de Facebook. Da, […]
27 august 2018

Emoji – unde și cât de des sunt folosite?

Încurajator sau nu, evoluția tehnologică a dus la transformarea cuvintelor în expresii vizuale, precum: GIF-uri, stickere sau emoticoane. Știm, la o primă vedere poate părea chiar […]
2 august 2018

Extensii Google Ads care îți vor scoate în evidență reclama

Înainte de toate secretele pe care vrem să ți le dezvăluim, începem ziua cu noi vești! Din data de 24 Iulie 2018, Google AdWords s-a rebranduit […]
26 februarie 2018

Cum îți poți promova business-ul pe Instagram în 5 pași?

Ai creat un cont al business-ului tău și pe Instagram, dar nu știi exact cum să îl promovezi, ce tip de postări ar trebui să publici […]
8 februarie 2018

Noii algoritmi Facebook – ce schimbări vor avea loc?

Facebook este în momentul de față una dintre cele mai mari reţele de socializare din mediul online. Utilizatorii de internet, își pot face cont pe această […]
15 ianuarie 2018

Ce trebuie să știi când vrei să îți deschizi un magazin online?

     Magazinul online (sau magazinul virtual) poate să fie definit ca un spațiu virtual (website), creat pentru comercializarea de produse prin intermediul internetului, folosind un […]
28 septembrie 2017
Sfaturi pentru postari de succes

Care sunt regulile unor postări de succes în Social Media?

  Îți dorești să atingi mai mult reach organic? Postările de pe conturile de Social Media ale business-ului tău au nevoie de mai mult engagement? Așadar, […]
5 septembrie 2017
Sfaturi pentru creare anunturi AdWords

7 sfaturi pentru crearea unui anunț AdWords

Ai o afacere pe care vrei să o promovezi, dar nu știi la ce instrument să apelezi? Ai aflat că Google te ajută să atingi cele […]
17 august 2017
tipuri de marketing potrivite pentru business-ul tau

Marketingul tradițional vs. Marketingul online

Când vine vorba de marketing, multe companii oscilează între canalele clasice și cele digitale. Pe scurt, nu știu dacă să aleagă marketingul tradițional și metodele acestuia […]
10 august 2017
Program prelungit pana la miezul noptii

360advertising – Agenția nocturnă

Agenția de publicitate și marketing online, 360advertising, susține antreprenoriatul și dezvoltarea proiectelor personale așa că vine în ajutorul tuturor antreprenorilor! Fiecare dintre noi are un program […]
29 iunie 2017
Strategia de marketing

Când trebuie să apelezi la rebranding și de ce?

Dacă într-un articol precedent am vorbit despre branding, acum este timpul să abordăm un subiect asemănător, dar mult mai complex: rebranding-ul – cuvânt cheie în ceea […]
26 aprilie 2017
Pasii pentru un website de calitate

Website de calitate – 4 pași esențiali

Website-ul este instrumentul de bază al marketingului online. Mai mult decât atât, acesta devine cartea de vizită a afacerii tale sau… prima impresie a unui posibil […]
13 februarie 2017
Etape cheie pentru afacerea ta

Analiza și strategia – etape cheie pentru afacerea ta

Orice organizație trebuie să colecteze și să analizeze în permanență informații legate de obiectivele, strategiile, punctele forte/slabe ale concurenței, precum și cum se pregătesc aceștia pentru […]
13 februarie 2017
Tu cine esti?

Brandingul – idei, opinii, povești

Te întrebi adesea ce este un brand și ce presupune procesul de branding? Nu înțelegi care e diferența dintre marcă și brand? Te-ai gândit cum au […]
14 decembrie 2016
E-commerce

Cum să îți alegi nișa potrivită pentru magazinul tău online?

Atunci când îți deschizi un magazin online trebuie să te concentrezi pe ceea ce îți place și să ai experiență în domeniu! Apoi să investești, așa […]
7 decembrie 2016
Facebook Ads - campanii de promovare

Promovarea pe Facebook: de ce este o necesitate și de ce buget ai nevoie ?

În prezent, majoritatea utilizatorilor de Internet dețin conturi pe rețelele sociale. Printre cele mai utilizate rețele se numără Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn sau Youtube. De aceea, […]
24 noiembrie 2016
Website responsive - adapteaza layout-urile paginilor

Site responsive. De ce este important să ai un site adaptat pentru dispozitive mobile?

Potrivit Agerpres, un studiu realizat în anul 2015 de către Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a relevat faptul că aproximativ 70% din populația orașelor și […]
16 noiembrie 2016
Google AdWords anunt

Despre Google Adwords. Ce este și cum te poate ajuta în afacerea ta?

Google reprezintă unul dintre cele mai mari motoare de căutare din România, fiind folosit de aproximativ 90% din utilizatorii de internet. Google AdWords este principalul canal […]
19 octombrie 2016
Designul unui site in trecut

Istoria web designului

Îți poți imagina cum arăta primul web site? În orice caz, nu semăna deloc cu cele de astăzi. Era fără imagini, fără CSS, fără design parallax. […]
13 octombrie 2016
Ajutorul oferit de motoarele de cautare

SEO sau ajutorul oferit de motoarele de căutare

SEO (Search Engine Optimization) reprezintă procesul prin care motoarele de căutare înțeleg mai bine conținutul site-ului tău, asigurându-i astfel vizibilitatea în rezultatele de căutare, fără a […]
4 octombrie 2016
Social Media

Cum sa ai succes pe SOCIAL MEDIA?

Ce este SOCIAL MEDIA? Social Media a început să joace un rol vital în viața noastră și, de aceea, a devenit o oportunitate pentru orice afacere. […]
22 august 2016

Google Duo: noul trend in apelare video de la Google

Cum ar trebui să arate un site de calitate? Expansiunea internetului a făcut ca majoritatea afacerilor să se extindă și în mediul online, prin intermediul acestuia […]
23 iunie 2016
Cum sa arate un site de calitate

Cum ar trebui să arate un site de calitate?

Cum ar trebui să arate un site de calitate? Expansiunea internetului a făcut ca majoritatea afacerilor să se extindă și în mediul online, prin intermediul acestuia […]