De ce este important să monitorizezi concurența? Instrumentele potrivite pentru a deveni un observator...
Noutăți și știri din marketing
CE ESTE PROIECTUL „JARVIS” DE LA GOOGLE? FUNCȚII ȘI BENEFICII INTEGRAREA INTELIGENȚEI ARTIFICIALE ÎN...
Cum ajută inteligența artificială marketingul digital? Cum folosim AI în SOCIAL MEDIA? Ghid generare...
Creșterea veniturilor: Reclame și abonamente premium Explozia numărului de utilizatori activi Optimizare și restructurare...
Ai fost vreodată la o prezentare și te-ai gândit: „Aș putea face și eu...
PREGĂTIRI STRATEGICE ȘI TEASING CONTINUU EXEMPLE DE CAMPANII MEMORABILE DE BLACK FRIDAY FOMO ȘI...
DEFINIREA OBIECTIVELOR: UN PRIM PAS ESENȚIAL FRAGMENTAREA PLATFORMELOR ȘI DIVERSITATEA INDICATORILOR CREDIBILITATEA ȘI EFICIENȚA...
CUM A ÎNCEPUT CRIZA SOLUȚIA CREATIVĂ: O ABORDARE SINCERĂ, UMORISTICĂ ȘI CURAJOASĂ IMPACTUL CAMPANIEI...
Pe 29 octombrie, să ne ridicăm căștile de gaming și să ne conectăm routerele...
PR-ul digital în epoca post-adevăr: cum construiesc brandurile încrederea într-un mediu de fake news
Într-o lume digitală în care informația circulă rapid, iar conținutul fals și dezinformarea sunt...