Înainte de toate secretele pe care vrem să ți le dezvăluim, începem ziua cu noi vești! Din data de 24 Iulie 2018, Google AdWords s-a rebranduit cu un nume și un logo nou! Astfel, Google AdWords a devenit Google Ads, URL-ul fiind schimbat și el, din adwords.google.com în ads.google.com. Vestea bună este că această schimbare nu va necesita nicio acțiune din partea utilizatorilor, întrucât nu vor fi afectate campaniile!

Iar acum, să trecem la treabă! Ai observat că atunci când căutați online, multe reclame de pe pagina de rezultate, seamănă între ele? Trebuie să acorzi mare atenție modului în care îți creezi anunțurile, pentru a ieși în evidență! Iar pentru a reuși acest lucru, îți trebuie metode inovative! Noi îți vom arăta cum să îți promovezi afacerea, cu ajutorul extensiilor la reclamă!

Cel mai important, trebuie să știi că extensiile sunt fragmente de informație suplimentară, care apar în anunțurile tale pe Google Search. De asemenea, prețul acestora variază în funcție de câte click-uri unice s-au dat pe reclamă.

  • Extensiile de sitelink-uri – Aceste extensii oferă posibilitatea de a adăuga link-uri adiționale în reclamă. Astfel, oferi clienților tăi posibilitatea de a intra în contact cu serviciile tale, direct din reclamă.

  • Sitelink-uri cu detalii suplimentare Similare extensiilor de sitelink-uri, aceste extensii permit furnizarea unor detalii suplimentare anunțului. Reține însă, detaliile suplimentare pot fi difuzate doar pe desktopuri și tablete!

 

  • Extensiile pentru înștiințări – Aceste extensii îți oferă un rând suplimentar de text publicitar, care este divizat în fragmente de text scurte și concise. Nu poți da click pe ele, dar te pot ajuta să evidențiezi anumite caracteristici ale companiei sau ale produsului, pe care utilizatorul nu le-ar avea în alt mod.

 

  • Extensiile de locație Aceste extensii au rolul de a afișa în anunț adresa și orele de funcționare ale afacerii tale. Recomandarea noastră este să folosești această extensie dacă îți dorești mai mulți clienți fizici, prin intermediul geo-targetării. Dacă ești producător și vrei ca utilizatorii să îți găsească produsele din lanțurile comerciale și magazine, folosește extensiile de locație afiliate.

  • Extensii de apel– Extensiile de apel permit afișarea în anunț a numărului tău de telefon. Astfel, utilizatorii te pot contacta telefonic mult mai ușor!

  • Extensiile pentru mesajeExtensiile pentru mesaje îl ajută pe utilizator să intre în contact direct cu tine printr-un simplu click. Astfel, vei fi anunțat că cineva vrea să facă o rezervare, să obțină o ofertă sau să ceară informații suplimentare.

 

  • Extensiile de promoții – Aceste extensii fac vizibile anumite promoții, reduceri sau oferte pe care le ai într-o perioadă anume.

 

  • Extensiile de aplicații Extensiile de aplicații îți permit să adaugi un buton de descărcare a aplicației mobile, din Google Play sau din Magazinul iTunes, acesta fiind afișat lângă anunț.

     

 

Așadar, extensiile la reclamă sunt instrumente care generează conținut captivant, pe baza cărora  poți interacționa mult mai ușor cu utilizatorii. Pentru a avea anunțuri vizibile și de succes, îți recomandăm să apelezi la specialiștii din domeniul marketingului digital! Aceștia îți vor oferi cele mai bune sfaturi și soluții!