Google reprezintă unul dintre cele mai mari motoare de căutare din România, fiind folosit de aproximativ 90% din utilizatorii de internet. Google AdWords este principalul canal de promovare în mediul online, reclamele prin Google Adwords reprezentând peste 50 % din investițiile în mediul digital din România, cu o valoare de aproximativ 33 milioane de euro în 2016, mai mult cu 5.5 milioane față de 2015, conform Media Fact Book.
Google Adwords este, în zilele noastre, o metodă eficientă de publicitate care îți va aduce rapid vizitatori targetați pe site-ul business-ului tău, prin urmare te va ajuta să crești vizibilitatea website-ului tău, să îți promovezi produsele sau serviciile și să îți atingi obiectivele de vânzare. Este un instrument destul de ușor de folosit, iar când lucrurile devin complicate poți apela la un specialist pentru a avea cele mai bune rezultate. Cuvintele cheie, grupurile, sau anunțurile sunt principalele elemente în jurul cărora se învârtesc campaniile de promovare și primele la care ar trebui să te gândești atunci când începi o campanie prin intermediul Google AdWords.
Mesajul tău poate ajunge la utilizatori fie prin anunțuri text (Google Search Network), fie prin anunțuri imagine sau banere (Google Display Network) sau chiar prin clipuri video (Youtube). Google Search Network reprezintă rezultatele căutarilor pe Google. Reclama ta poate ajunge în topul căutărilor pe Google, adică pe prima pagină, precum și în alte pagini ce au legătură cu ad-ul (anunțul) tău. Însă, ca anunțul tău să fie afișat în topul căutărilor, acesta trebuie să aibă un scor de calitate ridicat. Scorul de calitate este dat de calitatea anunțului și a cuvintelor cheie alese și de relevanța paginii de destinație (website-ul tău). Google Display Network sau GDN îți afișează reclama pe rețeaua de display, adică pe anumite site-uri în funcție de cuvintele cheie pe care le alegi, în funcție de domeniul de activitate al afacerii tale, tipul site-urilor respective sau în funcție de preferințele sau datele pe care Google le are despre utilizatorii care accesează acele site-uri. De asemenea, o altă unealtă la care poți apela prin intermediul Google Adwords este remarketingul. Acesta este o metodă de publicitate online inclusă în suita serviciilor oferite de Google, care te ajută să ajungi din nou la cei care au fost probabil interesați de produsele sau serviciile tale, dar care au părăsit site-ul fără să achiziționeze sau fără să îți îndeplinească obiectivul pe care ți l-ai propus. De exemplu, un utilizator intră pe un site de vânzare biciclete, însă părăsește site-ul fără să fi cumpărat vreun produs. Remarketingul îi va afișa reclamele website-ului de biciclete pe celelalte site-uri pe care navighează, aducând din nou în atenția sa produsul de care s-a interesat. Reclamele folosite prin remarketing aduc profit, fiindcă se finalizează cu îndeplinirea obiectivelor (achiziționarea produsului, apelarea pentru servicii).
Poți seta ca mesajele tale să fie afișate în mod diferit în funcție de dispozitiv: desktop/laptop, tabletă sau mobil. În acest mod, afacerea ta va fi prezentă peste tot, în cel mai bun format și vei ajunge la mulți potențiali clienți, care ar putea deveni clienți loiali.
Noi am ales să facem o listă cu beneficiile de care vei avea parte dacă vei alege să îți promovezi afacerea prin intermediul acestui canal.
Vrei să apelezi la serviciile noastre? Completează formularul de mai jos, iar noi te vom contacta în cel mult 24 de ore.
Folosim cookie-uri pentru a ne asigura că vă oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Vedeti politica de cookies.