Google AdWords anunt

Google reprezintă unul dintre cele mai mari motoare de căutare din România, fiind folosit de aproximativ 90% din utilizatorii de internet. Google AdWords este principalul canal de promovare în mediul online, reclamele prin Google Adwords reprezentând peste 50 % din investițiile în mediul digital din România, cu o valoare de aproximativ 33 milioane de euro în 2016, mai mult cu 5.5 milioane față de 2015, conform Media Fact Book.

Google Adwords este, în zilele noastre, o metodă eficientă de publicitate care îți va aduce rapid vizitatori targetați pe site-ul business-ului tău, prin urmare te va ajuta să crești vizibilitatea website-ului tău, să îți promovezi produsele sau serviciile și să îți atingi obiectivele de vânzare. Este un instrument destul de ușor de folosit, iar când lucrurile devin complicate poți apela la un specialist pentru a avea cele mai bune rezultate. Cuvintele cheie, grupurile, sau anunțurile sunt principalele elemente în jurul cărora se învârtesc campaniile de promovare și primele la care ar trebui să te gândești atunci când începi o campanie prin intermediul Google AdWords.

Rezultate Google Adwords
Afisare rezultate Google Adwords

Mesajul tău poate ajunge la utilizatori fie prin anunțuri text (Google Search Network), fie prin anunțuri imagine sau banere (Google Display Network) sau chiar prin clipuri video (Youtube). Google Search Network reprezintă rezultatele căutarilor pe Google. Reclama ta poate ajunge în topul căutărilor pe Google, adică pe prima pagină, precum și în alte pagini ce au legătură cu ad-ul (anunțul) tău. Însă, ca anunțul tău să fie afișat în topul căutărilor, acesta trebuie să aibă un scor de calitate ridicat. Scorul de calitate este dat de calitatea anunțului și a cuvintelor cheie alese și de relevanța paginii de destinație (website-ul tău). Google Display Network sau GDN îți afișează reclama pe rețeaua de display, adică pe anumite site-uri în funcție de cuvintele cheie pe care le alegi, în funcție de domeniul de activitate al afacerii tale, tipul site-urilor respective sau în funcție de preferințele sau datele pe care Google le are despre utilizatorii care accesează acele site-uri. De asemenea, o altă unealtă la care poți apela prin intermediul Google Adwords este remarketingul. Acesta este o metodă de publicitate online inclusă în suita serviciilor oferite de  Google, care te ajută să ajungi din nou la cei care au fost probabil interesați de produsele sau serviciile tale, dar care au părăsit site-ul fără să achiziționeze sau fără să îți îndeplinească obiectivul pe care ți l-ai propus. De exemplu, un utilizator intră pe un site de vânzare biciclete, însă părăsește site-ul fără să fi cumpărat vreun produs. Remarketingul îi va afișa reclamele website-ului de biciclete pe celelalte site-uri pe care navighează, aducând din nou în atenția sa produsul de care s-a interesat. Reclamele folosite prin remarketing aduc profit, fiindcă se finalizează cu îndeplinirea obiectivelor (achiziționarea produsului, apelarea pentru servicii).

Poți seta ca mesajele tale să fie afișate în mod diferit în funcție de dispozitiv: desktop/laptop, tabletă sau mobil. În acest mod, afacerea ta va fi prezentă peste tot, în cel mai bun format și vei ajunge la mulți potențiali clienți, care ar putea deveni clienți loiali.

Noi am ales să facem o listă cu beneficiile de care vei avea parte dacă vei alege să îți promovezi afacerea prin intermediul acestui canal.

  1. Atragi potențiali clienți. În funcție de obiectivele pe care ți le stabilești, Google AdWords poate răspândi reclama ta astfel încât să ajungă la oamenii care sunt interesați de produsele sau serviciile tale. În câteva cuvinte, mesajul tău va ajunge în momentul potrivit, la utilizatorii potriviți.
  1. Crești vizibilitatea afacerii tale. Ad-ul tău poate ajunge fie în rețeaua de căutare, fie în rețeaua de display (imagini sau video) sau de cele mai multe ori in ambele rețele, fiind mai vizibile pentru cei interesați de produsele/serviciile pe care le oferi. 
  1. Plătești doar pentru rezultate. PPC (plata-pe-clic) se referă la faptul că platești doar atunci când un utilizator (care poate deveni client) dă clic pe anunțul tău pentru a accesa site-ul. Iar deschiderea unui cont Google AdWords este gratuită. 
  1. Poți începe cu un buget mic. Tu stabilești cât să investești, iar în timp poți ajusta bugetul. Sunt campanii care aduc rezultate foarte bune și care pornesc cu un buget situat între 50 și 200 de lei. 
  1. Poți măsura rezultatele. Cu ajutorul instrumentelor de urmărire oferite de Google AdWords, puteți observa câte conversii ați obținut (conversie = acțiune pe care o realizează un utilizator pe site-ul tău dupa ce a dat clic pe anunțul tău). Așadar, veți putea observa câți utlizatori ți-au accesat site-ul sau câți te-au apelat în urma vizionării reclamei tale. 
  1. Poți încerca lucruri noi. Poți schimba cuvintele cheie, poți include termeni de căutare noi sau poți modifica anunțurile. De asemenea, poți face experimente pentru a ști care dintre campanii/anunțuri/cuvinte cheie vor da roade. 
  1. Alegi dispozitivul potrivit. Laptop, tabletă sau mobil? Poți alege dispozitivul pe care știi că utilizatorii îl folosesc sau poți folosi toate dispozitivele pentru a fi prezent permanent și pentru a ajunge la cât mai mulți clienți. 

adwords-6351În concluzie, Google Adwords este instrumentul de care ai nevoie pentru a crește profitabilitatea afacerii online și pentru a atrage cât mai mulți clienți potențiali. Prin intermediul Google AdWords, poți ajunge la utilizatorii potriviți, la momentul potrivit, transmițându-le mesajul că ești pregătit să îndeplinești toate criteriile și să oferi exact ce au nevoie. Pentru a începe o campanie de promovare pe Google AdWords, noi te sfătuim să consulți ghidul oferit de Google, dar cum știm că timpul nu permite, cel mai bine este să apelezi la un specialist pentru cele mai bune rezultate.

Dacă vrei să începi imediat o campanie Google AdWords și să obții rezultate uimitoare, ne poți contacta prin completarea acestui formular, iar noi îți vom veni în ajutor!

Vrei să apelezi la serviciile noastre? Completează formularul de mai jos, iar noi te vom contacta în cel mult 24 de ore.

Error: Contact form not found.