Ai creat un cont al business-ului tău și pe Instagram, dar nu știi exact cum să îl promovezi, ce tip de postări ar trebui să publici sau cât de frecvent? În primul rând, trebuie să știi răspunsurile la întrebările „Ce este produsul/serviciul meu?” și „Ce oferă nou produsul/serviciul meu publicului țintă?”.
Ar trebui să știi că accentul cade pe conținutul vizual și, pe lângă acest avantaj, alte elemente care arată că ai luat o decizie bună atunci când te-ai gândit la Instagram sunt și aplicațiile care vin la pachet (Hyperlapse, Layout sau Boomerang), publicurile noi la care poți să ajungi și, nu în ultimul rând, Instagram ads – o nouă oportunitate de promovare plătită.
Așadar, ți-am pregătit 5 sfaturi utile de care ar trebui să ții cont dacă îți dorești ca oamenii să se uite pe contul tău de Instagram pentru că le place și pentru că știu că vor găsi interacțiune.
Pasul 1: Stabilește o temă în concordanță cu brandul tău. Găsește acea TEMĂ care reflectă personalitatea afacerii și de care știi sigur că publicul ar fi interesat. Ia în considerare culorile brandului, filtrele care s-ar potrivi cel mai bine, alte efecte (cum ar fi chenarele) care să te diferențieze de restul și să îți definitiveze stilul pentru care vei fi recunoscut.
Pasul 2: Creează un hashtag reprezentativ. Este bine să ai un hashtag special, potrivit pentru brandul tău care să poată fi folosit și de cei care te urmăresc. Așadar trebuie să fie simplu, dar în același timp definitoriu și atractiv pentru ceilalți.
Pasul 3: Ține cont de o frecvență a postărilor. Trebuie să ai un plan bine stabilit prin care să știi cât de des poți publica conținut. Trebuie să fii constant ca să poți ține audiența interesată de conținutul tău, dar în același timp trebuie să știi că nu e bine să exagerezi cu postările, pentru că riști să plictisești publicul. Așadar, o postare o dată la șase – zece ore ține publicul captivat, fără să îl obosească.
Pasul 4: Promovează contul de Instagram pe celelalte rețele sociale. Pentru că nu poți avea foarte mulți urmăritori încă de la început, este bine să îți distribui contul și pe celelalte rețele sociale și astfel vei ajunge mai repede să îți creezi o comunitate în jurul brandului și pe Instagram. Poți adăuga link-ul în postările de pe Facebook sau în semnăturile de la mail, de exemplu. Sunt diverse modalități prin care îți poți face contul să crească și să devină din ce în ce mai activ.
Pasul 5: Colaborează cu influenceri. Prin intermediul acestei metode, poți obține un val de noi urmăritori dacă stabilești ca o persoană, care are deja un număr considerabil de followers, să te menționeze într-o postare de-a lor. Apoi, cu timpul, ați putea ajunge să stabiliți un parteneriat care să aducă succes pentru ambele părți. Așadar, atunci când acești oameni publică o postare legată de brandul tău, cei care îi urmăresc vor fi curioși să afle mai multe lucruri despre tine. Așa că asigură-te că ai informațiile de contact pe contul tău, ca să poți fi ușor de găsit, iar oamenii să poată primi un răspuns rapid.
Desigur, nu trebuie să uiți să interacționezi cu publicul și prin comentarii sau diverse întrebări. De asemenea, ai putea începe să utilizezi și Instagram Story, dar trebuie să ții cont de conceptul pe care îl ai și, bineînțeles, la fel ca în cazul postărilor, să nu exagerezi.
Așadar, cu un număr minim de cuvinte, dar cu imagini despre momente și povești poți capta ușor audiența. Calitatea fotografiilor și originalitatea conținutului îți vor aduce popularitate și te vei convinge că Instagram este un instrument de marketing eficient dacă știi cum să îl gestionezi. Cel mai bine este ca, înainte de toate, să stabilești o strategie și să știi bine ce vrei să transmiți publicului tău.
Sursă foto: http://www.angelfysh.com