MARKETING ONLINE

Google Display


O altă opțiune pentru publicitatea online este utilizarea rețelelor de display. Cea mai renumită este Google Display Network (GDN), care poate ajunge la peste 90% din utilizatorii de internet din peste 2 milioane de site-uri web.


Portofoliu


Remarketing

Cu instrumentul de Remarketing, este posibil să afișați anunțuri persoanelor care au interacționat deja cu site-ul tău web, în timp ce navighează pe alte site-uri. Acest lucru crește foarte mult șansele de a atrage oamenii să cumpere sau să solicite o ofertă a serviciilor tale.


Plasări gestionate

Un avantaj al Rețelei de display Google le permite companiilor care cunosc publicul să-și vizeze anunțurile către clienții potențiali prin mai multe moduri. Cu ajutorul instrumentului Managed Placements , echipa noastră poate controla exact ce site-uri web vor afișa anunțurile companiei tale, asigurându-te că acestea sunt afișate pe site-uri relevante pentru clienții tăi.


Creșterea campaniilor cu targetarea publicului

După ce ai ajuns la clienții care au fost pe site-ul tău web și te afișezi pe cele câteva site-uri care sunt cele mai relevante pentru aceștia, următorul pas este să afișezi anunțuri care utilizează targetarea publicului. Acest instrument permite managerilor Adwords să afișeze anunțuri eficiente la mii de site-uri care sunt legate de produsele sau serviciile tale. Acest lucru poate crește rezultatele campaniilor tale într-o manieră semnificativă, dar poate fi și o investiție proastă dacă este prost gestionată. Echipa noastră are experiență în a se descurca cu publicitatea în Rețeaua de display și poate genera rezultate mai bune cu bugetul potrivit.

Cere o cotație

Vrei să apelezi la serviciile noastre? Completează formularul de mai jos, iar noi iți vom trimite o ofertă în aceeași zi.


Da, doresc să primesc oferte și noutăți de la 360advertising.

Politica de confidențialitate | Politica privind fisierele cookies