MARKETING ONLINE

Google Ads


Campaniile Pay Per Click (PPC) sunt cele mai bune modalități de a ajunge la publicul tău într-un mod rapid și eficient. Cu ajutorul serviciului Google Adwords, poți ajunge la publicul potrivit pentru anunțurile tale și cu research-ul corect al cuvintelor cheie și controlul sumelor alocate, generezi profituri mari pentru investiția ta de marketing.


Portofoliu

Algoritmii Google sunt mereu în evoluție și ținem pasul cu ultimele actualizări și resurse pentru a-ți oferi cea mai bună performanță din campaniile AdWords. Lucrând cu noi, compania ta se poate concentra pe activitatea sa și poate atrage clienți noi.


Pasul

1

în Search Advertising


Stabilirea obiectivelor și a strategiei

Echipa noastră va colabora cu tine pentru a obține cea mai bună înțelegere a obiectivelortale cu o campanie de publicitate online și pentru a găsi strategia potrivită. Campaniile PPC reprezintă doar o parte a unui efort de marketing mai mare, care trebuie să fie coerent cu eforturile brandului desfășurate pe alte canale media.


Keyword Research și targetare

După ce îți vom cunoaște compania și obiectivele tale, putem afla cum potențialii tăi clienți utilizează căutarea web pentru a obține ceea ce își doresc. Research-ul cuvintelor cheie implică cunoașterea termenilor pe care clienții tăi îi vor scrie atunci când folosesc Google, astfel încât afacerea ta să apară pentru ei la momentul potrivit. De asemenea, ne asigurăm că persoanele potrivite văd anunțurile tale utilizând instrumentele de targetare, care ne permit să alegem detalii cum ar fi limba, regiunea și profilul publicului care vă vede anunțurile.

Pasul

2

în Search Advertising

Pasul

3

în Search Advertising


Rularea și monitorizarea campaniei

Având cuvintele cheie selectate, este timpul să pornești campania! Rularea unei campanii Adwords presupune o monitorizare constantă a mai multor statistici, inclusiv sumele stabilite pe care tu și competiția le stabilești pentru fiecare cuvânt cheie, rata de conversie, timpul în care persoanele care fac clic pe anunț rămân pe site-ul tău web și multe altele. Pentru a obține și mai multe rezultate, instrumentul de Remarketing poate fi folosit pentru a obține clienții care au mai vizulizat deja produsul tău, dar nu au ales să facă încă achiziția.


Testarea și optimizarea

Prin monitorizarea rezultatelor, putem obține feedback cu privire la ceea ce funcționează și ce trebuie să modificăm și să testăm în mod constant noi abordări ale anunțurilor campaniei. Optimizarea titlului și descrierea anunțurilor, a paginilor de destinație și valoarea fiecărei sume stabilite pot avea un impact enorm asupra performanței campaniei pe termen lung.

Pasul

4

în Search Advertising

De ce să ne angajezi pentru campania ta?

Gestionarea unei campanii Pay per Click poate genera rezultate foarte bune, dar este și o sarcină complexă. De obicei, antreprenorii încearcă singuri, dar apoi își dau seama că pentru a obține o rentabilitate reală a investiției lor, au nevoie de altceva. Suntem aici pentru a vă ajuta: Echipa noastră are ani de experiență în gestionarea conturilor Google Adwords și cunoaște foarte bine sistemul.

Cere o cotație

Vrei să apelezi la serviciile noastre? Completează formularul de mai jos, iar noi iți vom trimite o ofertă în aceeași zi.


Da, doresc să primesc oferte și noutăți de la 360advertising.

Politica de confidențialitate | Politica privind fisierele cookies