MARKETING ONLINE

Google Ads


Serviciile de promovare, prin intermediul campaniilor Pay Per Click (PPC), sunt cele mai bune modalități de a ajunge la publicul tău într-un mod rapid și eficient. Cu ajutorul serviciilor și reclamelor Google Adwords, poți ajunge la publicul potrivit pentru anunțurile tale și cu research-ul corect al cuvintelor cheie și controlul sumelor alocate, generezi profituri mari pentru investiția ta de marketing.


Portofoliu

Algoritmii Google sunt mereu în evoluție și ținem pasul cu ultimele actualizări și resurse pentru a realiza campanii Adwords de succes. Lucrând cu noi, compania ta se poate concentra pe activitatea sa și poate atrage clienți noi, printr-o promovare eficientă a site-ului în motoarele de căutare.


Pasul

1

Stabilirea obiectivelor și a strategiei de promovare

Fiind o agenție de marketing online, echipa 360advertising va colabora cu tine pentru a găsi strategia potrivită, astfel încât obiectivele tale să fie atinse cât mai eficient. Campaniile publicitare PPC, Google Display sau Remarketing reprezintă doar o parte din serviciile de marketing oferite de echipa noastră, care trebuie să fie aliniate coerent cu eforturile brandului desfășurate și pe alte canale media.


Keyword Research și targetare

După ce vom cunoaște compania și obiectivele tale, putem afla cum potențialii tăi clienți utilizează căutarea pe web, pentru a obține ceea ce își doresc. Research-ul cuvintelor cheie implică cunoașterea termenilor pe care clienții tăi îi vor scrie atunci când folosesc Google, astfel încât afacerea ta să apară pentru ei la momentul potrivit. De asemenea, ne asigurăm că persoanele potrivite văd anunțurile tale utilizând instrumentele de targetare, care ne permit să alegem detalii cum ar fi limba, regiunea și profilul publicului care vede anunțurile.

Pasul

2

Pasul

3

Rularea și monitorizarea campaniei

Având cuvintele cheie selectate, este timpul să pornim campania!

Google Search
Rularea unei campanii de publicitate pe Google Adwords presupune o monitorizare constantă a mai multor statistici, inclusiv sumele stabilite pe care tu și competiția le aloci pentru fiecare cuvânt cheie, rata de conversie, timpul în care persoanele care fac click pe anunț rămân pe site-ul tău web și multe altele.
Google Display
O altă opțiune pentru publicitatea online este utilizarea rețelelor de display. Cea mai renumită este Google Display Network (GDN), care poate ajunge la peste 90% din utilizatorii de internet din peste 2 milioane de site-uri web.
Remarketing
Pentru a obține și mai multe rezultate, instrumentul de Remarketing poate fi extrem de folositor pentru a readuce pe website clienții care au mai vizulizat deja produsul tău, dar nu au ales să facă încă achiziția. *Un avantaj al Rețelei de display Google le permite companiilor care cunosc publicul să-și vizeze anunțurile către clienții potențiali prin mai multe moduri. Cu ajutorul instrumentului Managed Placements , echipa noastră poate controla exact ce site-uri web vor afișa anunțurile companiei tale, asigurându-te că acestea sunt afișate pe site-uri relevante pentru clienții tăi.
Creșterea campaniilor cu targetarea publicului
După ce ai ajuns la clienții care au fost pe site-ul tău web și te afișezi pe cele câteva site-uri care sunt cele mai relevante pentru aceștia, următorul pas este să afișezi anunțuri care utilizează targetarea publicului. Acest instrument permite managerilor Adwords să afișeze anunțuri eficiente la mii de site-uri care sunt legate de produsele sau serviciile tale. Acest lucru poate crește rezultatele campaniilor tale într-o manieră semnificativă, dar poate fi și o investiție proastă dacă este prost gestionată. Echipa noastră are experiență în a se descurca cu publicitatea în Rețeaua de display și poate genera rezultate mai bune cu bugetul potrivit.

Testarea și optimizarea

Prin monitorizarea rezultatelor, putem obține feedback cu privire la ceea ce funcționează și ce trebuie să modificăm, astfel încât să testăm în mod constant noi abordări ale anunțurilor campaniei. Optimizarea website-ului în Google Adwords, presupune îmbunătățirea titlului și descrierea anunțurilor, a paginilor de destinație și valoarea fiecărei sume stabilite. Toate aceste detalii pot avea un impact enorm asupra performanței campaniei pe termen lung.

Pasul

4

De ce să alegi o agenție specializată în Google Adwords?

O agenție PPC oferă servicii de publicitate prin Google care pot genera rezultate foarte bune, dar care necesită o cantitate mare de efort, fiind o sarcină complexă. De obicei, antreprenorii încearcă singuri, dar apoi își dau seama că pentru a obține o rentabilitate reală a investiției lor, au nevoie de altceva. Suntem aici pentru a vă ajuta: Echipa noastră are ani de experiență în gestionarea conturilor Google Adwords și cunoaște foarte bine sistemul.

Cere o cotație

Vrei să apelezi la serviciile noastre? Completează formularul de mai jos, iar noi iți vom trimite o ofertă în aceeași zi.


Da, doresc să primesc oferte și noutăți de la 360advertising.

Politica de confidențialitate | Politica privind fisierele cookies