7 sfaturi pentru crearea unui anunț AdWords

Sfaturi pentru creare anunturi AdWords

Ai o afacere pe care vrei să o promovezi, dar nu știi la ce instrument să apelezi? Ai aflat că Google te ajută să atingi cele mai bune poziții, dacă anunțul tău este relevant? Ei bine, pentru pozițiile de top în Google, trebuie să creezi un anunț specific, iar obiectivele AdWords să corespundă cu parcursul afacerii tale.

Este adevărat că anunțurile AdWords sunt mai greu de gestionat decât cele de la Facebook, de exemplu, dar sunt și cele care îți pot aduce cele mai bune rezultate. Anunțurile AdWords sunt de mai multe tipuri: anunț text, anunț imagine, anunț adaptabil, anunț video, anunț de promovare a aplicațiilor, anunț pentru apelare, anunț cumpărare produse, anunț pentru Cumpărături Google cu prezentare, anunțul mobil.

Anunțul de tip text este format doar din cuvinte și este cel mai simplu anunț oferit de AdWords. Se gestionează rapid și apare  deasupra și dedesubtul rezultatelor căutării Google. Acesta este compus din trei părți: textul pentru titlu, adresa URL afișată și textul descriptiv.

Titlul, elementul cu cel mai mare impact, va fi primul observat de către utilizatori, de aceea, trebuie să conțină cuvinte pe care utilizatorii le caută pe Google. Adresa URL afișată se referă la adresa site-ului, iar textul descriptiv arată detaliile despre produsul sau serviciul tău și de care e interesat utilizatorul. Este bine ca în descriere să folosești un “call-to-action”, ca să îndemni utilizatorul să intre pe site și să finalizeze una dintre acțiuni. Astfel de îndemnuri sunt, de exemplu: “Cumpără acum!”, “Click aici!”, “Vezi oferta!” etc. Trebuie să te gandești la un anunț atrăgător, precis și relevant pentru afacerea ta.

În continuare, îți vom prezenta câteva sfaturi pe care trebuie să le urmezi dacă vrei să creezi un anunț AdWords de tip text, cu impact pentru potențialii vizitatori ai site-ului și, de ce nu, pentru potențialii clienți.

Sfatul nr. 1: Include în anunțul tău cuvinte cheie.

Cuvintele cheie sunt importante, pentru că ele demonstrează cât de relevant este anunțul tău pentru utilizatori. Poți apela la instrumentul numit “Planificatorul cuvintelor cheie”/ “Keyword planner”, care îți spune care sunt cele mai căutate cuvinte în decursul unei luni.

Sfatul nr. 2: Pune în evidență elementele distinctive.

Arată-le utilizatorilor ce te diferențiază de concurență, identifică elementele care îl fac pe utilizator să te aleagă. Arată de ce ești mai bun decât concurența: ai o ofertă avantajoasă? Prezintă-le acest lucru!

 

Sfatul nr. 3: Asigură-te că anunțul trimite la pagina de destinație dorită.

Verifică dacă produsele/serviciile din anunț apar și pe site-ul tău și dacă adresa URL afișată trimite către pagina de destinație dorită, altfel utilizatorii nu vor rămâne pe site-ul tău și vor căuta în altă parte.

Sfatul nr. 4: Folosește call-to-action.

Acest element îi va determina pe utilizatori să efectueze acțiunea pe care ți-o dorești: să cumpere, să sune, să comande etc. Un astfel de îndemn este ghidul utilizatorului către o anumită acțiune.

Sfatul nr. 5: Creează anunțuri mobile.

Pentru a ajunge mai ușor la publicul care utilizează telefonul mobil atunci când fac căutări pe Google. Folosește extensiile pentru apel și locație pentru ca utilizatorii să te găsească rapid.

Sfatul nr. 6: Verifică constant anunțul.

Ai grijă ca anunțul tău AdWords să nu conțină nicio greșeală cum sunt, de exemplu: majusculele folosite în mod repetat și neobișnuit, spații libere sau pagini de destinație inexistente.

Sfatul nr. 7: Creează anunțuri experiment.

Testează anunțurile tale, creând grupuri de anunțuri și mesaje diferite pentru a vedea care este mai eficient. Astfel de experimente te ajută să îți dai seama care dintre anunțuri este mai bun și va avea impact asupra utilizatorului. Oricum, o campanie AdWords înseamnă foarte multe teste, deoarece nu știi 100% de la început câte conversii vei aduce.

 

Nu uita că anunțul de calitate duce la o pagină de destinație de calitate. Dacă pagina se încarcă greu, nu este responsive sau utilizatorul nu găsește ușor ceea ce caută, atunci rezultatele nu vor fi pozitive. În plus, dacă îți dorești cele mai bune rezultate, este bine să apelezi la un specialist! El te va sfătui în ceea ce privește anunțurile AdWords și îți va comunica evoluția campaniei, precum și rezultatele uimitoare care vor apărea pe parcurs.

 

Sursa fotohttps://unsplash.com

https://blogs.cornell.edu